tag:blogger.com,1999:blog-2089306463305152873.post1273534228398969548..comments2011-11-27T11:33:19.395-08:00Comments on IKT FOR SKOLELEDERE: Kristin Gårderløkkenhttp://www.blogger.com/profile/17551271594681701598noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-2089306463305152873.post-22373525040509612622011-11-27T11:33:19.395-08:002011-11-27T11:33:19.395-08:00Flott at du gjør den aktivitetsteoretiske modellen...Flott at du gjør den aktivitetsteoretiske modellen til "din egen" på denne måten, Kristin! Slutter meg til Berits kommentar. Og takker for bloggefølget så langt.KjellAtlehttps://www.blogger.com/profile/03764911462065789570noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2089306463305152873.post-52101580588687685292011-11-25T05:42:32.702-08:002011-11-25T05:42:32.702-08:00Du kom sterkt mot slutten, med mange gode blogger ...Du kom sterkt mot slutten, med mange gode blogger Kristin. Og hvilken avslutning, denne teksten var skikkelig bra. Du forklarer den aktivitetsteoretiske modellen på en fortreffelig måte, synes eksemplene dine fra skolehverdagen gjør det ekstra interessant. <br /><br />Siste nummer av tidsskriftet Bedre Skole dumpa ned i postkassa mi i går, der fant jeg artikkelen "Hva skal vi med IKT i skolen?" av Andreas Lund. Han skriver om forskjellen på verktøy og artefakt, interessant lesing. Artikkelen oppsummerer slik jeg ser det modul 7, anbefales.<br /><br />Jeg tenker at vi gjennom blogginga vår kanskje har blitt litt mindre selvhøgtidlige og turt å prøve og feile i tråd med ditt mantra. <br /><br />God helg etterhvert !Berits blogghttps://www.blogger.com/profile/15147806617082459435noreply@blogger.com